ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 116
بازدید کل : 7437
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

عکس ها
یک شنبه 18 / 12 / 1391برچسب:, :: 3:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : سروش

 Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3

Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3
2 DVD
5500 تومان
شماره ی حساب : 4317 0137 7013 6037
تلفن    09392169392
ادی یاهو   angomanfagiray@YAHOO.COM

در جایی دور از دسترس شهروندان ، جزیره ای بی قانون وجود دارد که با وحشیگری اداره میشود. جایی که شما در آن خودتان را حبس شده میبینید و در تداخل خونین میان فرمانده های دیوانه ی جنگ و یاغی های فطری گرفتار خواهید شد. شما باید زنده بمانید و در این دنیای خون آلود تنها امید شما برای فرار ، ماشه ی اسلحه تان خواهد بود. رازهای مخوف این جزیره را کشف کنید و جنگ را بر علیه دشمن به پا کنید. شما باید از محیط اطراف خودتان بهترین استفاده را به سود خود ببرید و بر ساکنان سنگدل و دیوانه ی آن پیروز شوید. مراقب زیبایی و جو رازآلود این جزیره ی دیوانگی باشید چرا که شما برای فرار از اینجا ، به چیزی بیشتر از شانس نیاز دارید.

اطلاعاتی در مورد بازی Far Cry 3 :
شرکت سازنده بازی : Ubisoft Montreal
شرکت منتشر کننده بازی :  Ubisoft
تاریخ رسمی انتشار بازی : 4 دسامبر 2012
ژانر بازی : اول شخص تیرانداز
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود 30 دقیقه

امکانات بازی Far Cry 3 :
- بازی جهان باز و شخص اول تفنگی: ماجراجویی در این بازی شخص اول تفنگی را با سبک خودتان آغاز کنید ، اسلحه ها ، مهارت هایتان را به خاص خودتان نوسازی کنید و بر هر ماموریت پیروزی کسب کنید. شما میتوانید با روش شلیک و فرار و پرسروصدا یا روشهای مخفیانه و مرگ بی صدا و یا روشهای شلیک از راه دور ماموریتها را پشت سر بگذارید.
- جزیره ای مملو از خطر و کشف و ماجراجویی: بر روی خاک جزیره ای عجیب وغریب کاوش کنید ، از گستره ی کوهها و چراگاهای باتلاقی گرفته تا سواحل شنی. به کشف باقی مانده ها بپردازید ، حیوانات عجیب و غریب شکار کنید ، بازیهای کوچک را انجام دهید و از طریق زمین ، هوا و یا دریا مسافرت کنید و بجنگید و از میان شهرک ها ، آرامگاه ها ، بندرهای روخانه ها و بسیاری دیگر عبور کنید.
- از داستانی به یادماندنی و کاراکترهای بیشمار این بازی رونمایی کنید: شما در بازی ای که سرشار از کاراکترهای مزاحم و بیرحم هست درگیر خواهید شد و این ماجراجویی شما از میان طرف تاریک انسانیت جریان خواهد گرفت. داستان این بازی توسط برنده ی جایزه ی انجمن نویسندگان نوشته شده است.
- به صورت کمک یار با دوستانتان بازی کنید: شما میتوانید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید و گروهی ازکمپین 4 بازیکن تشکیل دهید که شما را به چالش وا میدارد که بهترین بازی خود را انجام دهید و با یکدیگر همکاری کنید تا موفق شوید. این جزیره را از پس چشمان گروهی کله شق ببینید که با خواست خودشان میخواهند در برابر نابهنجاری ها زنده بمانند.
- نوع متفاوتی از بازیهای چند نفره: یک نوآوری در زمینه ی بازیهای گروهی و چندنفره ، برای انجام مرحله ها ، بازیکنان بایستی به یکدیگر کمک کنند و از همدیگر پشتیبانی کنند و همچنین از هم گروهی های خود محافظت نمایند و یا برای مهمات جنگی درخواست کمک نمایند. بعد از هر مبارزه در راههای بسیار زیادی ، بازیکنان این انتخاب را دارند که دشمنشان را تنبیه کنند یا به آنها رحم کنند ، دارای صحنه های انیمیشنی که کاملا تحت کنترل کاربر میباشد.
- برای ساخت و دسترسی به محتویات جدید از ویرایشگر نقشه استفاده کنید: ویرایشگر نقشه ی قدرتمند و بسیار سهل الاستفاده ی بازی Far Cry با قابلیتهای بهبود یافته و جدید برگشته است. نقشه ها و محتویات جدید توسط جمعی از بهترین طراحین نقشه برای لذت گیمرها به نمایش گذاشته شده است. البته با استفاده از ابزارهای مشمول در این ویرایشگر شما نیز میتوانید نقشه های مورد علاقه ی خود را به سرعت و به آسانی طراحی کنید.
- دارای گرافیک بسیار پیشرفته: بازی Far Cry 3 توسط حرفه ای ترین طراحان بازی در سراسر جهان ساخته شده ، توسط همان کسانی که بازیهای شناخته شده ی زیر را طراحی کرده اند :
Assassin's Creed 2, Assassin's Creed Brotherhood, World in Conflict

http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/1.jpg

 

http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/2.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/3.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/4.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/5.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/6.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/7.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/8.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/9.jpg
http://basic.bazijadid.net/images/2/Far_Cry_3/10.jpg


2 DVD
5500 تومان
شماره ی حساب : 4317 0137 7013 6037
نحوه خرید پستی : ابتدا تحویل بگیرید و سپس وجه آن را بپردازید!
( دکمه خرید پستی را کلیک کنید و بعد از طی مراحل مربوطه سفارش را ثبت کنید )
- یا میتوانید با شماره تلفن 09392169392 تماس حاصل کرده و سفارش خود را اعلام بفرمایید

 



دریافت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: